Kriteria produk yang mudah dijual secara online

Apa lagi kriteria produk yang mudah dijual secara online? Sebelum ni Anis ada share tentang kriteria pertama produk terbaik.

Kriteria kedua adalah:
Pilih produk yang viral di Facebook.

Apa maksud Viral tu?
Maksudnya, anda nampak iklan produk tu merata-rata di FB. Ramai yang jual. Jika produk itu viral, besar kemungkinan produk itu lebih mudah terjual.

Tapi bukan ke kalau viral lagi ramai persaingan dari agen-agen lain? Sebenarnya secara tak langsung semua agen saling membantu. Yeke? Contoh, ada 3 agen. Prospek nama Ali ni nampak iklan dari agen pertama. Dia tak berminat lagi sebab pertama kali nampak.

Lepas tu dia nampak iklan dari agen kedua. Dah timbul sikit minat tapi masih tak membeli. Last dia nampak iklan dari agen ketiga pula, dia terus decide beli dari agen tu. Nampak tak? Keputusan membeli si Ali dipengaruhi oleh usaha semua agen. Kali ini rezeki agen ketiga, nanti rezeki agen pertama dan kedua pula.

Bayangkan anda seorang saja jual. Untuk dapatkan jualan, anda SEORANG kena beriklan berkali-kali pada setiap prospek untuk tarik mereka membeli. Kos pengiklanan akan banyak, usaha kena berganda, hasil sama saja . Lagi bagus jika bersama ramai agen lain, betul?
no image
Item Reviewed: Kriteria produk yang mudah dijual secara online 9 out of 10 based on 10 ratings. 9 user reviews.
Emoticon? nyengir

BerKomenlah dengan Bahasa yang Relevan dan Sopan.. #ThinkHIGH! ^_^

Komen Terbaru

Just load it!